donderdag 26 april 2012

Vanaf vandaag wordt de pagina France, Florac telkens aangevuld!

Komende week ga ik lekker met een aantal motormaten naar Zuid-Frankrijk om daar behoorlijk wat kilometers aan bochten te gaan rijden.
Voor nu ben ik de enige meid tussen 4 motormannen - ik kan alleen maar zeggen dat me dat erg goed bevalt!
Dus waarom ga jij als meid niet gewoon lekker mee met je groep motorrijders en maak lol op je eigen motor en geniet met de factor 100!
Vertel dit vooral ook tegen die ene meid die twijfelt......
1 + .....is er weer 1 zeg ik dan maar!

Het is heus niet zo'n probleem om je aan te sluiten bij welke groep dan ook.
Voor aanvang lekker ff een training of zo volgen om weer de " schwung' te pakken te krijgen voor het komende jaar en lol gaan maken!

Dus lees af en toe de FRANCE, FLORAC - pagina!

2 opmerkingen:

  1. Veel plezier daar in het zuiden met je mannen.

    Groet Vlerk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was een super vakantie vlerkske maar miste jou toch wel een beetje

    BeantwoordenVerwijderen