woensdag 4 april 2012

een paar kreten van de deelneemsters van de Ladiesday.....

*******
Ik heb er enorm van genoten, veel geleerd en vertrouwen door gekregen.
Het was ook een leuke club meiden bij elkaar! Als je weer iets gaat organiseren dan hou me maar op de hoogte (post het op Facebook), ik ben van de parij.

Ik heb de smaak te pakken.

*******
GEWELDIG
Gaaf
Veel geleerd en zit nu met meer vertrouwen op de motor.
Veel lol en gezelligheid
Heerlijk om met alleen meiden te rijden.
Super goede begeleiding en organiatie
Ook voor beginners een aanrader!!!

Nogmaals bedankt voor je goede zorgen (samen met de meiden van MotoModa)!!


*******
Heb er veel van geleerd en kan het iedereen aan raden die nog ervaring op moet doen op de motor. 
Het was ook mooi om zo'n hele stoet motors te zien rijden. 
De volgende keer ga ik weer graag mee!!

*******
Ik heb je blog over zondag al gelezen. E
En je mag ook trots op jezelf zijn hoor!

Lekker weer en lekker gereden.

*******
echt typisch vrouwen uitje geworden zo.
Met verkeerd rijden en motor laten vallen, stiletto's, geklets bij het stoplicht en alles erop en eraan. 

*******
wat was het geweldig! Thanx!!!

*******
Suuuuper leuk om zo terug te zien! Wat hebben we genoten met z'n allen! x

*******
Leuke foto's!
*******
waren wij nou zo snel of had de fotograaf de verkeerde instelling ha ha... miep miep zj....
*******
Zal het eerste geweest zijn :)
*******
hey dames wat was het een geslaagde dag!!! super veel genoten van alles!! ook ons etentje later effe nakletsen. wanneer gaan we weer!!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten