dinsdag 10 april 2012

Een echte motormeid.......

Afgelopen maandag ben ik op de motor gestapt naar Amsterdam voor een bezoekje aan de Motorvrouw 2010, Simone Bokma. Zij is HD dealer en in haar prachtige pand heeft dan ook de bekendmaking plaatsgevonden van de Motorvrouw 2012. Dat was een hele happening!
Omdat ik afgelopen week nachtdiensten gewerkt heb had ik de foto's nog niet op mijn computer ge-upt maar nu is dat weer verholpen en wil jullie de plaatjes hiervan niet onthouden.

In de korte tijd dat ik Simone nu ken heb ik een meid mogen ontmoeten met wel zo'n geweldige passie voor het motorrijden dat ik het jullie in ieder geval hier wil meegeven je niet te weerhouden van wat je graag doet.
Je ziet wel....meiden bereiken ook wat ze als doel hebben!

Samen met de bedrijfshond Tippie werd ik warm onthaald.
Tippie had zoals je kunt zien alleen maar aandacht voor de tafel die hoog boven haar uitsteeg.
Brabantse cake was een regelrechte lokker!
Voor de fotografe absoluut GEEN aandacht dus.....




Simone had me gebeld dat de speciaal voor mij bestelde Harley jas binnen was gekomen en dat ik hem mocht komen ophalen. Hij was me aangeboden tijdens bekendmaking van de verkiezing. Enkel de maat moest nog even worden aangepast......
En de jas is MOOOOOI !!!! en draagt heerlijk!!!!
Natuurlijk moest ik op een "vette" Road King poseren. Hoe staat het me? Wel wennen ipv mijn FJR 1300, Midnight black, maar een heerlijke zit!!!!

Voordat de foto gemaakt was hebben we eerst nog even wat gekheid staan te maken waardoor degene die het fototoestel bediende wel heeeeel veeeeel geduld moest opbrengen voor ons.





Uiteindelijk alle gekheid op een stokje en een leuk plaatje kunnen schieten.

Meiden, als je dit soort foto's ziet dan wil je toch ook gaan rijden.....ja toch...niet dan?

4 opmerkingen:

  1. Gaaf voor jou Corine. Wanneer doe je Harleyjas aan? Toch een mooi gebaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie net in een tweet voorbij komen, dat je tot Motorvrouw 2012 bent gekozen! Wat onwijs gaaf! Gefeliciteerd! Zal aan je denken als ik hier in de Alpen weer eens aan het touren ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GAVE FOTO CORINNE, IK HEB VORIGE WEEK EEN MOTORFOTOSHOOT GEDDAN OOK MET EEN HARLEY, FOTO'S VOLGEN NOG.... GREETZZZ ANITA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi allemaal....de jas draag ik als ik niet op mijn FJR zit, maar gewoon casual!
    en een fotoshoot met Harley is ook geen straf dus offer ik me gewoon op.....
    Een motor is een motor is een motor.....

    BeantwoordenVerwijderen