dinsdag 6 oktober 2015

Motorreis 2015 door 9 landen en 56.137 bochten

De titel zegt misschien al genoeg.............
Nederland, Belgie, Luxemburg, Duitsland, Franktijk, Italie, Zwitserland, Livigno, Oostenrijk en uiteindelijk door Duitsland weer naar huis.
Het aantal bochten is een pure gok, maar uiteindelijk hebben we gedurende 18 dagen slechts 700 km snelweg gereden en verder alles binnendoor over de mooiste "ballons" "Cols" "Passo's" en "Jochen"

Bekijk onze foto's en lees het bijbehorende verhaal op het tabblad Alpen/Dolomieten 2015

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het zo geweldig om een motorreis te maken, ik doe het ook regelmatig. Met mijn nieuwe mootor, ik heb laatst weer nieuwe onderdelen gekocht. Hij rijd weer zoals vanouds!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is indrukwekkend! Ik mis dat een beetje. Sinds ik mijn autorijbewijs vorig jaar heb behaald rijd ik alleen nog maar in een Nissan Qashqai. Mijn motor staat in de schuur een beetje weg te rotten. Na het lezen van deze post ben ik weer een beetje gemotiveerd geraakt om toch maar eens weer te gaan toeren. Alleen hier in Nederland dan maar haha!

    BeantwoordenVerwijderen