dinsdag 6 oktober 2015

Het was even stil hier.......

Nadat ik een compleet feest aan motorrijden had ervaren in 2012, had ik in 2013 een behoorlijke pech te verwerken. In mijn linker schouder de grootste spier compleet afgescheurd. Operatie, veel pijn, lang revalideren..................Dus motorrijden was in 2013 even afgeschreven. Ossiach 2013 wel geprobeerd maar dat ging niet echt van harte. Nog gerevalideerd tot maart 2014.

Toen met mijn lief een andere woning gekocht. Dan ga je dus verbouwen en dat kost erg veel tijd (en geld)
De enige motortocht van 2014 was de S-toer in juni. Een tocht van 2500 km vanuit Sevenum geheel binnendoor naar Oostenrijk, Malta en weer binnendoor terug naar huis.
Ik zal daar nog wat foto's van plaatsen, herinneren wat we daar gedaan hebben kon ik nauwelijks. Zo moe van het verbouwen en verhuizen dat ik was. Ik heb wat geslapen daar zeg.............

Maar goed, huisje, boompje en beestje....alles op de rit, dus er kan weer worden motor gereden.
Voor nu zet ik alvast onze sublieme motortocht van september 2015 on line. Een onvergetelijk reis die qua impact behoorlijk neigt naar de reis in 2012 naar de USA.
Lees ons relaas en aanschouw een scala aan foto's. Klik hiervoor op het tabblad Alpen/Dolomieten 2015
Veel plezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten