dinsdag 26 juni 2012

USA.......just a few weeks more en here we come.....

Goedenacht....

ja je leest het goed...ik heb nachtdienst en het is hier even rustig bij de ambulancedienst dus dacht ik...ik zal eens even melden dat de door mij gewonnen prijs als Motorvrouw 2012 meer vastomlijnd is geworden. Vandaag contact gehad met USA motorreizen en het gaat dus de Western Discovery II worden en het vertrek wordt 8 september aanstaande.
Wat zou het toch gaaf zijn als er nog spontaan wat meer meiden mee zouden gaan. Ik snap dat het allemaal kortdag is om zo'n beslissing te nemen, maar twijfel je al sinds lang aan het ondernemen van uberhaupt een motorreis, dan is dit de gelegenheid. Ik reis heel wat af met de motor en onderhou daarvoor zelfs dit blog.
Kijk ook hier maar eens: www.facebook.com/motormeidenrijden
Het zou toch gaaf zijn als er spontaan een ladies event door ontstaat......
Idealer kan het eigenlijk niet. Er is begeleiding van reisleiders, een volgauto, geen gezeul met bagage, gewoon opstappen op de door jou gekozen motor en rijden en alles in je opnemen wat je tegenkomt.
Geen zorgen.......just driving along......
Dus, denk er eens over na en laat ons koude kikkerland voor wat het is, ga naar je baas en vraag die 16 dagen alsnog vakantie aan en boek ook!
http://www.usamotorreizen.nl/motorgroepsreizen/western-discovery-ii

Geen opmerkingen:

Een reactie posten